Watch your step

Vi är änglar med blickarna högt i det blå
Vi är dom som förlorar men jublar ändå
Vi är dom som kan skratta åt allt med varann
vi är dom som kan gråta när ingen ser på


Så skulle man kunna beskriva oss, er, allt. Ni är mina egna speglar. Förstörda speglar medför sju års otur, och det är något jag absolut inte vill riskera.

Idag flög en tanke genom mitt huvud, "jag har inte sett mig själv i ögonen på ett tag".
Du kan ibland ljuga för dig själv, slingra dig runt sanningen eller låtsas vara någon annan. Men ser du dig själv i ögonen kan inte den smutsigaste spegeln undgå verkligheten.
MIna vänner är mina speglar, de som speglar det viktigaste i mitt liv.
Att riskera minst sju års otur över något ovesäntligt är galenskap.

That's what friends are for, 

 "Vi hjärta dig Marri"
Emelie och Wollan, värmande ord som berörde varenda vrå i hjärtat mitt!

   

Kommentarer
Postat av: wollsi

vi hjärta dig!

2008-07-21 @ 00:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0