Pillerfylla och förundrande resultat

Igår hade vi en viktig match, mot Falun på hemmaplan. Ledningen togs utav oss med så mycket som 6-1 och allt talade för en efterlängtad och behövlig seger. Men inte alls. Falun kunde ta hem segern med 8-7 i förlängning och jag kan fortfarande inte förstå hur vi lyckades. Bittert och surt, det är vad det är...

Lördagskvällen började desto mera lyckat, fick åka premiäråket med robin (hade kollat upp att jag faktiskt hade livsförsäkring) till staden för att fixa fram festlooken hos Ida, sedan var det fest hos tess.  Mycket skrikande och sjungande, någon piercade sig och några drinkar för mycket resulterade i ännu mera skratt och festligheter.

Kvällen avrundades väl inte så lyckat, jag fick så kallad "Pillerfylla". Två erytromycintabletter (pencillin), två ipreen, p-piller och en dos brikanyl pga att jag hade tungt att andas. Det hela resluterade i feberfrossa utan feber och lagomt ont i bröstkorgen. Men kan man inte dricka sig full pga pencillin så får man väl satsa på en "pillerfylla"... haha

                                                    
            

You are in pain
Take your life, take your life with cocaine
But I am who I am
so I do what I can, when I can
but I can't really do a damn thing


puss marris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0