Still giving light.

It's been a long, long time for that I owe you now,
I want to take care of my memories, welcome me,
welcome me tonight.

Satt i bilen lyssnades till låten. Då slog det mig.
Sådan tur kommer jag inte ha som du haft Wollan.

Jag pratade ju bara i sömnen? Mina ord var osammanhängande och betydde inget.
Du som låg bredvid mig, minns du vad jag sa?
Det var veckor av tystnad, följt av en fråga som gick rakt igenom mig.
En fråga fortfarande utan svar från min sida.
Beroende på vad svaret blir ger det mig flera möjligheter.

I need my answer before I get it.


Kommentarer
Postat av: camy;)

nejfan det inte dåligt! jag blir mäkta imponerad!;)

2008-11-11 @ 19:51:41
URL: http://camlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0