Hade jag kunnat spela gitarr..

..Då hade jag kört solo ikväll.

Stekte till i köket precis, en het matexplosion, ordagrannt. Hann inte njuta av maten ens, brödet och juicen fick snabbt skölja ner hettan. Måste ha vart chilin jag slant med - igen.

Blev även ett strömavbrott tidigare idag.
Strömavbrott - första tecknet på att jorden håller på att gå under.
Tack Aftonbladet. Tack.
Alltid korrekta nyheter. Alltid.

Min härliga lillebror idag.:
Micke - Klart jag är rädd att vara ensam hemma. Jag är bara tio år.
jag - ... Men.. Är inte du elva år?
Micke : Oj. Jo. (...)


Jag har inte hunnit glömma dig/er än,
kommer troligtvis inte göra det heller. Ni finns i mina tankar. Ni är jag. 
Och precis som du sa Wollan; handen i chipspåsen, som alltid!

- Bättre att vara på djupet än flyta på ytan
- Jadu, hellre en koralldykande turist än en död fisk! ; )

Det där får nog avsluta. Puss : )

Kommentarer
Postat av: wollan

håll dig till chipspåsen, du verkar inte lyckas ensam i köket !! ring mig så lagar jag en feting åt dig !

2008-09-11 @ 00:05:40
URL: http://tandtrollet.blogg.se/
Postat av: eddie

huu huuu!

nu är det bara att du börjar stalka min bloggis, marri!

ses imörrn!

2008-09-11 @ 22:22:58
URL: http://slowjam.blogg.se/
Postat av: eddie

huu huuu!

nu är det bara att du börjar stalka min bloggis, marri!

ses imörrn!

2008-09-11 @ 22:22:58
URL: http://slowjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0