Enlördagsnatt igår.

Ännu en lördag och sinnet är ytterligare två år yngre sen förra helgen.
Till att börja med lades två år till på leget ,och för någon timme var vi 20+, då kvällen ägnades på Club magma.

Därefter fick Vickan en impulsidé om att hon skulle bära ut mig till bilen, som hennes "alldeles egna prinsessa", som hon uttryckte det. Det hela resulterade i en alldeles för tung mig, fylld med ostbågar och popcorn, ett groteskt klängandes i famnen, limmandes längs husvagnen och till slut ett hårdhänt inkast i golvet i bilens baksäte. Till och med astmasprayet åkte fram då vickan fick plötsliga andningsvårigheter.

Cruising genom stan och ett vrål som " WOOHO; FRIDA HAR FEEEST" tog plats två ggr då bilen gled förbi lägenheten.
Nollning eller seriösa indianritualer i rondellen gav mer skratt än Björn G lockat fram under hela parlamentsäsongen.

Annars så kan jag nästintill gå normalt nu, lårsträckningen börjar avta.

jag: Känner mig som en 80 årig kärring.
Lärar-Fredrik: Du ser ut som en också.

Ouch. Men annars en kanonkul lördag ; )

Kommentarer
Postat av: Jue

Du är då den sexigaste 80-åringen på jorden :*

2008-09-09 @ 00:10:28
URL: http://juehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0