Kung Kohonen och Kim Nilsson ; )

SVINNÖJDA TJEJER.


Wcc jobb hela dagen igår, fick hjälp av Emelie själv. Då vi hade läktare K, dvs den nere på golvet, hade vi gode bra sikt på spelarna från de olika landslagen.
Efter att matcherna var slut var det bara städningen kvar. Då såg jag min nöjda bror stå och posera me Kohonen nere vid spelaringången. Jag gjorde det som alla skulle ha gjort - tog min skräppåse och spraaang ner till spelargången och bad andfått om en foto. Såklart han ställde upp. "Åhå" var hans spontana reaktion då två 18-åriga brudar ställde sig på varsin sida om han. Jag hann även få en kram av Kim "snyggast" Nilsson från Svenska landslaget. Trängde mig bland 5-åriga barn i autografkön och "hej, jag vill inte ha en autograf.  Jag vill bara ha en kram, för jag tycker du är snyggast i landslaget" gav mig den efterlängtade svettiga kramen!


Puss Marran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0