ÄNTLIGEN

Finally Internet! Jag har bråkat me trådlöst internet hit och lokalt internet dit. Tillslut köptes en router idag och efter massa koder och inställningar fungerade det äntligen och jag var inne på world wide web! Jag kan sammanfatta dem första dagarna här med tre ord; Innebandy, matlagning, städning. Praktiskt taget det jag hunnit  göra. Vi tränar varje dag just nu så hinns inte med att göra mycket annat. I morgon har jag min första tvättid och på kvällen blir det lagfest/lagmys i Byske!
Jag bjuder i alla fall på några bilder från läggan : )
   


Kommentarer
Postat av: SCHWEIZARN

Och var FAAAAN är din nya spyhink ;(

2009-08-07 @ 08:36:21
URL: http://juehanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

en mycket chefig lägga ^^

2009-08-11 @ 02:57:15
URL: http://aspecialmind.blogg.se/
Postat av: Anonym

du fick till ljusfatet ser jag, nice : )

2009-08-12 @ 19:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0