Det är så vi rullar

Och så passerade Lk helgen. Lördagen var helt klart roligast.
Förfest hemma hos Robert på Bergnäset, singstar, varsitt nytt smeknamn,
snapsvisor och alldeles för mycket dalmål! Haha. Det fastnar så lätt.
MimmiB och jag hade sedan länge bestämt att åka Batman och tacka
fan för den så har jag absolut ingen röst idag. Med hes röst fortsatte jag
mitt dalmål och Sebbe har konstaterat att jag kommer att bli mobbad där
nere för dalmåls dialekten om jag ska fortsätta med den..
Vid norra samlades ett halvt gäng för thaikäk för att sedan börja runda av.
Vi fick oss ett gott skratt då en man var alldeles för full för att cykla då han
höll på att ta självmord ute på bilvägen och kraschade minst 3 ggr.
Rattfylla om något ; )

På festivaler tror många att min syrra är jag.
Killen: Tjaa jag ska in på öktältet, ska du med?!
Syrran: men vi kommer inte in på öltältet
Killen: Jo men du är ju 90a du kommer ju in!
Syrran:Nej, jag är inte Marri jag kommer inte in!
Killen: Jo Marri kom nu så drar vi öltältet!!
(i kön) Syrran:  MEN JAG ÄÄR INTE MARRI..:!  : (
Killen: Men vem fan är du då?..

Hahah, det är inte lätt ; )

Flytt imorrn!

Kommentarer
Postat av: sannna

de är ett hårt liv jag lever... ;b

2009-08-03 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0