kurering och storslagna idéer

Fick ändra lite i dagens planering och byta ut stadsrundan i centrum mot kurering i soffan med en, två, tre koppar te istället. Vaknade med halsont och då jag inte inhandlat halstabletter fick det duga med het dryck. Jag vill allt annat än bli sjuk inför helgen då träningcupen väntar. Jag kom ganska precis hem från träningen (notera att jag kunde träna iaf) och vi hade en het diskussion efter träningen om hur vårat nya omklädningsrum ska se ut. Jag gillar Tinas idé om spotlights åt varenda spelare som ska sitta ovanför ens egna plats. Värsta tvreklamsidén; ett kolsvart omklädningsrum, en efter en tänds spotlightsen. Mörk, mäktig tvröst: Tina Lundmark, #17. Tinas spotlight tänds. Det barkade ganska fort ; ) haha. Men idéer har vi så kommer nog bli grymt fint. Väggarna ska målas vita, bänkarna svarta och en logga ska målas på väggen. 

   
Kanske ska prova nyklubborna under träningen? : )


Kommentarer
Postat av: linda

ooh, snygga klubbor du har inhandlat;) Möts vi i helgen?:D

2009-08-14 @ 11:28:03
URL: http://lindaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0