fredag den trettonde

Oförklarigt hur snabbt humöret kan dala på grund av faktorer i vardagen.
Dagens faktorer var bland annat -15 grader kallt ute, tentaresultatet och den
förbannade uppgiften om företags årsredovisningar och uträkningar av nyckeltal
som ska redovisas imorrn. "Dra mig baklänges" och "men dra åt.." var spontana
reaktioner på uträkningarna. Att dessutom excelversionen vi använde inte
fungerade för fem öre förvånade inte alls.  Jag hoppades att dö en naturlig död på väg
hem från skolan av köld, för att slippa bråka med excel på hemdatorn. I sånna fall
lämnar jag usb:et med uppgiften bredvid mig. Då blir det  självklart att reda ut varför jag tog
mitt liv...

- listan: vinterkyla, tentaresultat, räkneuppgifter & datorer
+listan: Nä just ja, det fanns inget att lägga till på denna lista!

sålt smöret och tappat pengarna. Nä, skänkt det köpta smöret och
tappat pengarna jag inte hade.

Kommentarer
Postat av: amanda

WORD på allt ovanför fotot. (fattade inte det under).. heh

2009-12-16 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0