9 februari 2009

Hahah, bjuder här på dagens kommentar.

"Man skvallrar inte, man ger information"
lillebrorsan, om vad hans lärare Margareta säger om skvaller.

Bror - haha, kul skämt jag drog, ge mig en gimme five!
Jag - nä det tänker jag inte, skämtet sög.. (...)
Bror- Kom igeen,  en gimme five för välgörenhet
sanna och jag: hahaha. what?

Sedan övergick hans lättsinta humör snabbt till ilska, då mamma förbjöd
han från att gå ut nå ikväll, då han var lite sjuk. Han kastade sig och slog
händerna i golvet och ylade vulgära ord, som tyvärr tar upp det mesta av hans
dagliga vokabulär. Mammas "hejdå jag far till jobbet nu" dränktes i hans vrålande,
då han i samma sekund smällde igen tvättstugedörren och försvann. 1 sekund
senare kommer han tillbaka med ilskan målad i ansiktet och sanna och jag fruktar
mer gnäll. Men "ååh, så fick jag inte ens en kram" är till allas förvåning det han säger.
Vi skrattade gott ; )


PussMarraaan

Kommentarer
Postat av: W

hahaha ååh det vattnas i ögonen pga att jag inte kan skratta högt då mor och far ligger och sover. PRESSAAPRESSA HAHAH fyfan vad kul !

2009-02-11 @ 00:46:28
URL: http://tandtrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0