extas

det var alldeles för länge sen
tänker du nått på mig än

vart tog alla vackra orden vägen
vi tappa dem nånstans efter vägen
vinn mig, vi kan finna dem igen

ge mig kärlek och magi
ge mig hungern din och de ord som aldrig sas
ge mig tro på allt du var
jag ska alltid stanna kvar

vi såg äppelträdens blom slå ut
vi gick där ingen gått förut
och natten var alltid lika skön och varm

när hösten kom låg vi tätt intill
vi pratade och mycker mer till
om natten du somna om min arm

varenda gång som jag ser dig
jag brukar tänka på alla
stunder vi gav varandra
och allt vi kunde få.

Kommentarer
Postat av: ....

Du är resan som jag velat ska ta fart

Du är gåtan som jag aldrig löser klart

2009-07-21 @ 20:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0