Vinpimling och (personal)fest!

Gårdagen hade inte kjunnat vara bättre. Finmiddag med gäster som Ulf Hallstensson, Helena, Anna G och Jenny där samtalet mest kretsade kring innebandy - förvånansvärt? Efter vinpimpling och gomat åkte jag till (personal)festen, Opalens. Jag, Ida, Charlotte och Madde högg in på Fia med hutt på en gång och välkomstdrinkarna gjorde att man kände sig mer än välkommen! Lite senare gjorde Mia entré, det första hon gör är att (nästan) trampa ihjäl katten xD jävla finnebanan. Hursomhelst, kvällen fortsatte med päronshottande och charader. Hemligheter avslöjades men "varken jag eller du kommer komma ihåg det här imorrn" var kvällens citat som får tala för sig själv. När alla till slut började bege sig mot Farmen var tanken att jag och Mia skulle promenera hem till Sävast. Dock råkade Eija vara ute och cruisa så blev en skön biltur hem istället. Väl hemma fortsatta efterfesten där det bjöds på shottar. Uffe berätta om vilka killar som är singlar i AIK och han lovade att han skulle försöka fixa min man Kim åt mig. "Säg att det finns en jättesnygg tjej från Norrland som vill ha han. Då kommer det vara jag och Kimpan forever! xD" Jag har redan börjat smida planer, måste bara jämföra superligans spelschema med damelitens ;) haha.

Kommer bilder när finnebanan Mia lagt in på datorn.
Puss Marran


Kim Nilsson - min framtida man.


Kommentarer
Postat av: Thore

HAha,varför blir jag inte förvånad! Uffepuffe is the shiit. Eller han är fan scchteek

2009-07-17 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0