B.A lördag

Kände mig otroligt otagg inför kvällen att komma, då jag satt i soffan med chipspåsen som sällskap och såg på nån film på sexan. Men vi tre bestämde oss ändå för att pallra oss in mot staden för ännu en kväll på området. Jag tog bilen och plockade upp Ida och Johanna och körde direkt till korvfesten hos Emil F. För att vara nyktra var vi galna, dansade, gled runt på golven och åt Cheerios. Nya festmaten. Hoppas Hahto för övrigt åt det idag. Vi impulsade till Statoil för att köpa snurre, vilket funkade lika bra. "Samtidigt så nykter men ändå inte". Sara slöt sig till klanen och tillsammans sprang vi in på området. Vid ett tillfälle då snurren vart i typ 4 min skulle jag och Ida hoppa över ett staket ut från öltältet. Resultatet blev att staketet vek sig och jag flög över och landade i gräset. Folk gav mig blickar som " hon är fettfull, gå hem". Ida skrattade bara då skadegläde äär den sanna glädjen, men sekunden efteråt trampade hon snett i en grop! HAha. Johanna och jag försökte flörta till oss gratisåk i karusellerna, men rumänerna var svårtflörtade i år och vi fick fixa dem gratis på annat sätt.. Bruno hade hakat upp sig på "schtaaarkspriit och resooorrb", "jävligt kul och må jävla bra" var hans slogan. Även "Varannan schtarkspriit varannan resoorrb". Kul sällskap hela kvällen ut, kanonkul! ; )
 
No haaands! / gratisbiljetter

Jag & Ida är schnuusfulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0