Balen09

Bal fredag och lördag. Fredagens bal var dock min egna, med rosa Cadillac gjorde vi entré, bättre sent än aldrig. Tror alla andra var dubbelt så mycket nervösa som jag själv, då de stressat runt hela dagen. Jag själv kände först pirret i magen runt hörnet av Stadshotellet. Alla blickar och leenden på nära och kära. Tack Wollan, för din insats som personlig fotograf! Bilderna från hennes systemkamera kommer snart. Här får ni dock smakprov från min alternativa kamera.
Gårdagen började med bal i Boden. Alla bruuds var jättefina, stolt jag är över er. OCh inte för att glömma grabbsen, ni var schteek ni med. Kvällen fortsatte med förfest i stan, sen utgång på farmen. Alltid lite för mycket folk. Stötte ihop med veronica och carro, som jag ägnade kvällen tillsammans med. Spetsad öl, E.M.D, glädjetårar/sorgetårar i en nostalgisk blandning och en efterfest för tre som drogs ut ända till klockan 06 på morgonen. Ännu en kväll att komma ihåg.
Puss mariana.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0