midsommar

Som vanlig ordning är det traditionsmässigt dåligt väder på midsommarafton, men i Rubbans hus sken solen natten lång. Härlig blandning på folket, studsmattehopp och dansande till sha sha slide. Ingen idé att räkna upp alla som var där, men ni som var vet vad som hände och inte hände. Efter tvåtiden impulsskjutsade Hahto in mig till Luleå, där jag våldästade en fest på Östermalm. Hann skeda med Matte&Eken och Charlie. Efter många om och men, koder av sms och en mobil som dog, blev det till slut för min del att sova hemma i sävast i alla fall. Fast det var nog lika bra för jag hade ju kunnat må bättre dagen efteråt..
Lördagskvällen spenderades hos Jue med henne, Ida, Emelie, Sandra, Rubban, Bruno, Nypan, Englund och Hahto. Vi skrev roliga historier där fantasin skenade och avslutade kvällen med långfilm -Timón och Pumba. Klockrena kvällar! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0