Fredags flashbacks

HAHA. Fick en flashback från ac/dc stockholmstrippen, nu precis när jag grävde i godispåsen. Efter att ha köpt massa rödvin på Söderhof, kände vi att vi var tvungna att spä ut det med något. Vi sprang ut i stockholmskylan, genom parken och in på typ "Mohammeds tobak & kiosk". Jag betalade för två festisar OCH, hör och häpna - två Fox godisar. Av allt jag hade kunnat välja på i godisaffären valde jag två små foxs, en till mig och en till Veronica. Veronica tackade och tog emot med skrattet i halsen. När vi sprang igenom parken på tillbakavägen fick vi en typisk 08-komplimang.
Ett bratgäng med stockholmskillar: åååh kissekatter! Får man klappa? ;)



   
mjau på er också. ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0