heela helgen

ägnades åt Dm i Piteå. Väldigt produktiv på innebandyplanen, men utanför den hanns det inte med nå mycket annat, förutom att äta och sova. Ett tillägg är alla roliga, privata historier som berättades  i hemlighet  i Björklundas källarkorridorer. Blev några skratt för mycket! Nöjd efter helgens resultat i alla fall.  Efter prisutdelningen for jag förbi klassfesten samhällsbarnen hade. Var själv sugen på att fira men plugget väntade hemma. Blev dock inget plugg heller för den delen då jag däckade av trötthet.
   

-73 dagar kvar till studenten ( ;

Kommentarer
Postat av: linda

Känn dig inte allt för glad åt studenten marri;)

Du vet att du måste invänta tills hela faderullan går ut förren du får glädjas på rikt;) (med det menar jag när jag,vickan, jennie och sanna går ut)

så du måste spara lite glädje till oss andra också;)(egentligen så busar jag bara, du får glädjas i magen åt studenten och i andra kroppsdelar också)

btw snygg du är på bilden, ditt trogna fan

//trädet

2009-03-30 @ 22:55:31
URL: http://lindaae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0