Okronologiskt tankegång tog mig tillbaka till guldet.

Skriver okronologiskt kan man tycka, men "Jues slumberparty" kunde jag inte skriva om på onsdag, då "var fan var jag igår?" låg i luften. Hade blivit så många frågetecken och tomma rader i blogginlägget så ni hade ändå inte förstått! Haha.
Mimmis straffshot var inget att leka med. Jag kommer inte komma försent hädanhefter!
Oststrimlor och skinka flög runt i köket och Maritas duk fick smaka på ananassaft. Johanna deklarerade sin kärlek för grabbarna trots utkörning av dem sekunden senare. Wollan pratade om "livets spår" i sömnen och Carro firade extra, då körkortet tagits några timmarna tidigare samma dag! Emelie skrek några sanningens ord åt Wollan som fortfarande ekar mellan väggarna på Bärvägen 3...

 


Kommentarer
Postat av: Caroline

Men du vet "blondincarro" nästa xD Hahaha !



Tack igen : ) Och tack för en underbar kväll <3

2009-03-08 @ 15:13:08
URL: http://carolinefant.blogg.se/
Postat av: Juepue

Fan vilka dagar vi hade tillsammans ;) :*

2009-03-15 @ 10:12:33
URL: http://juehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0