Timegoesby

Helghelgen hemma från tors-sön gick hur fort som helst och jag försökte prioritera tiden på bästa sätt. Hann umgås med Emelie redan tors kväll/natt.
Fredag kväll ägnade jag med Krikko, som jag inte sett på hur länge som helst. Hann i samma veva träffa både Sippan och Carro då vi frenetiskt letade efter Ben & Jerrys i hela Boden! Tanken var iaf att Krikko och jag skulle se idol, men vi överröstade sången med vårt prat som inte tycktes kunna ta slut.
Lördagen ägnades åt innebandy, träffade Mimmi, Wollan och Rubban bla. Kul! På kvällen blev det lite rajtantajtan, med vinkväll hos Sofia med Veronica bl.a! Utgång på Bränna på det.
Söndag blev en lugn dag med bastubad och Slumdog Millionaire filmmys med familjen : )
Måndag morgon 07.00 gick bussen tillbaka till Skeå. Och med på bussen följde en förkylning också..

Ska förbi träningen nu iaf, skjuta lite skott och vara med på nån övning för att känna av : )


 "Är den bara åtta. Jag går snabbare än klockan.."
- Veronica Strandberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0