Fredaaagsmys

Vaknade till i soffan på fredagseftermiddagen, hörde ett ljud. Något som lät som djupa andningar. Jag gäspade och sträckte högljutt på mig. Sekunden efteråt hörs ett "wiiiiiiiiiie!" och någon landar rätt på mig och håller ett hårt grepp. Ingen mindre än lillebror själv! Vi kramas innan jag återigen faller i djup sömn.
Klev upp 06.00 tidigare samma dag, åkte in med pappa till jobbet för att sedan få håret klippt, färgat och slingat av Pääjärvi själv. Blev mycket fint! Resten av dagen spenderades med familjen ;sjuka interna skämt om allt och inget. På kvällen blev det "män som hatar kvinnor" efter att ha legat på låset på videotoppen.se på alla ställen i Boden för att kunna boka den. Efter flmen kom Emelie förbi -utklädd till gubbe - Mmmm!

Idag klev jag återigen upp tidigt. Syster, pappa och jag åkte in kl 9 till Luleå för att se innebandy, sedan gick jag och syster på stan ett tag. Vi stod och hängde på låset utanför Baan Thai 10.55. 11.03 höll vi på att tappa tålamodet då kvinnan fortfarande dammsög därinne. "Men för fa-an dammsug snabbare :O" hetsade vi på andra sidan fönstret. Tillslut slog det oss att dem öppnar först 12.00... Blev finlunch på Tasty istället ; )
Efter 2 timmars bussresa är jag återigen hemma i Skeå!
puss Marris

   
Old school innebandy,           Nyvaken bror.           Gubben ; )                            
syrran & jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0