fuck me I'm an all star

Kan inte förklara hur bra gårdagen var i rader av massa text, så jag underlättar det hela och skriver ner några fina citat. Det blev alltså Luleå för All Star med Mimmi och Pelle.

"Det där är en kugghjulspojke" / Håkansson

"Jag var redan som trettonåring 174 cm. Sedan växte jag bara i själen" /Håkansson

Jag: om jag och mimmi skulle värva en ny medlem till våra möten där vi
diskuterar livets djupa mening skulle du ha första tjing på en plats i gruppen.
Håkansson: .... Knarkar ni?
Vi: öh. Ja.


"Det här är Marri, roligast i elitserien". / Håkansson

Meriter att skriva ner på CV:t:
- Strulat med Johan Harju
- Jag är roligast i Elitserien


Negativ egenskap:
- Har förmågan att tappa korven i elden.

Moses: Hej, Moses.
Jag: Marri
Moses: förkortning för Marielle?
Jag: om det är det du vill jag ska heta så heter jag så

Jag: Fuck me I'm an all star.
Bartender:  Ooookeeej.. ;-)

Och mimmi, om du kommer ihåg några andra fina citat så hit med dem! ;D
Efter All star stängt for vi tre hem till Mimmi och målade ren konst! Blev
fina teckningar. Fick sedan ett roligt samtal om efterfest i Bergviken,
men kändes långt att gå och klockan var redan 05!

Blev grillmyset idag ute på Bergnäset, stekigt! Mer bilder kommer då
Mimmi skickat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0