Intressant vecka

En intressant och spännande vecka jag har framför mig.
Mycket att göras för att planerna ska gå i lås!
Ikväll har jag förövrigt följt med Amanda på ett medelpass
på Balder. Styrke, kondition och teknik i ett högre tempo.
Faktiskt kul och jobbigare än jag trodde! Nu har jag ätit
vårrullar, ris och chilisås då kylen och skafferiet ekade
tomt. Ska strax bege mig till sängs, full rulle imorgon!

10-13: skola
13 -> inhandla mat och diverse dryck på Solbacken
19.00-20.30: innebandyträning?
21.00 -> Amanda kommer på besök, för planering,
chipsätande och pyjamasparty. Hehe.

Kommer behövas en hel del sömn för att orka med veckan ;D

Kommentarer
Postat av: amanda

soooooooooov! för snart är det fredag, då blir det inte mycket till sömn;)

2010-04-06 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0