tentaskrivning & fredagsmys

Tentan i marknadsföring var jag klar med efter en timme. Ändå hade jag skrivit fem hela sidor text och besvarat alla frågor utom en. Dock vet man aldrig hur resultatet blir, men kändes åtminstone bra. Efter provet blev det Wok and roll, favorit i repris! Sedan tog min aptit för sömn över, då jag råkade somna till vid 14 och vaknade vid 17. Jag bara sover och sover, nattsömnen är det heller inget fel på..

Ikväll blir det idolmys med dip och grönsaker (VAR ÄR CHIPSEN?) och pepparkaksfil tror jag. Fick cravings. Imorgon 12.30 styr vi lagbussen mot Umeå för match mot Ibf Dalen 16.00.

Mysbild! Haha, kan misstolkas, men Johannas byxor är endast uppknäppta
pga totala matkoman efter fonduen med Patrick och Sybille ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0