GRANNFEJDEN..

Grannfejden nästa!

Jag kommer hem från akuten, har vart borta från lägenheten i EN TIMME. 22-23.
Under den tiden har mina grannar hunnit ringa pappa och plingat på hos mig.
Direkt då jag kommer in genom dörren plingar det på. Där står mina två äldre killar
till grannar.
De: det där var ju inte så klyftigt av dig.
Jag: va?..
De: att lämna hunden själv i flera timmar, skällandes.
Jag: jag förstår er. Ursäkta, men har bara vart borta 1 timme,
suttit på akuten.
De:Både störandejouren och polisen har vart här.
Jag: jasså, och de var här NÄR?
De: ja, de for väl typ för 5 minuter sen..
Jag: alltså uuursäkta men jag har ALDRIG klagat
då ni haft era fester, trots att jag haft tidiga matcher om helgerna.
De: (tystnad) ööh, men jag har inte haft fest sen i somras..
Jag: jag snackar inte bara om dig, utan den andra killen också. Har har
många fester, det kastas saker på min balkong men jag har ALDRIG
ens sagt något eller klagat.
Sen SMÄLLER jag igen dörren.

Orka mytta om att jag vart borta flera timmar och att polisen vart här.. Idioti och
patetiskt är det. och sen den otrevliga attityden var ju bara för mycket.


Kommentarer
Postat av: merja

har du sotis i skellefteå?? eller fattar jag rätt?

2010-02-24 @ 08:27:11
Postat av: Jenny

Du är grym du :-D Där fick dom, hihihi!

2010-02-24 @ 09:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0