kalasande i trevligt sällskap


Gårdagens fredagskväll blev lyckad! Lite tråkigt att jag tappade min kuvertväska typ 20 meter från krogen och inte hittade den, vilken betydde hejdå-krogen för min del! Jag och krogen alltså, haha. Har ingen aning om när jag somnade men var konstigt pigg i morse, så drog en sväng på coop och köpte Grov lös och cola, sen stekte jag ihop lite hamburgare till frukost! ibland är jag förvånansvärt snäll, händer det också :)

Bjuder på en bild på födelsedagsbarnet!


Kvällen idag blir väldigt lugn, ska bli skönt att krypa upp i soffan, iförd mjukisar och invirad i en filt, med lite gott till en film? Inte alltför dåligt! Ha en bra kväll ni med!

Kul att ses, jag blir alltid lika glad när jag är med dig : )
Puss Marris.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0