Läkarbesök & storhandling

Efter många om och men fick jag min röntgentid. Läkaren misstänkte stressfraktur
eller en nerv i kläm. Röntgenbilderna visade inget så mest troligt en överansträngning..
Bra att det inte var något värre, dock hjälper det ju inget mot smärtan! Så blir inget
springande för mig i veckan, blir gym och sim istället.. Ska be för att det är bra till
nästa vecka!
 
Bjuder på lite bilder från lunchdaten i Luleåt : )

Idag har det storhandlats, blev fyra kassar med mat! Nu slipper jag leva på ihopplock.
Efter det for vi direkt till Amanda, på kaffe och kakor. Sotis dreglade ner halva lägenheten.
Mums!
 
Sotis dreglar efter sitt godisben ;-)
Nu råplugg! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0