pain killers

Gårdagens träning var dels kul för att jag fick röra på mig ordentligt
efter förra veckans envisa förkylning. Men smärtan i foten var inte
roande någonstans. Redan på uppvärmningen kände jag att det skulle
bli svårt. Jocce gav mig en telepatisk blick från andra sidan planen som
sa nått i stil med "Marri, kliv av då det gör så där ont". Under spelet
hörde jag Hallin, "Marri, har du ont?". Jag bet bara ihop, borrade
blicken i backen och gav tillbaka ett kort "ja". Jag blir så tjurig då
det gäller sånt här, speciellt om skadan skett utan anledning.
Kroppen är allt bra konstig! Hur som helst, jag fortsätter mitt
knaprande av ipren och panodil även idag och hoppas att det
inte gör lika ont ikväll.

Så där ja, då har jag delat med mig lite av mina I-landsproblem!
Puss Marris.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0