"Är det här ogräs? Det måste vi rycka bort"

Efter träningen belönades jag med trevligt sällskap, Stockholms-Johanna, Emelie och Johanna spenderade nån timme ute på alderbryggan, pratade om allt och inget. Sedan lyckades vi skrämma upp varandra med gamla spökhistorier om dumpade hästar på aldersbotten och annat övernaturligt! Systemkamera fanns med men fanns inte tid för att fota :)

Idag lurade Johanna med mig på stan för "fika på Opalen med högklackat". Träffade massa nära och kära och mindre bekanta, kulkul! Strax blir det att börja köra mot Skellefteå för jobb hela veckan, alltså inget Pdol här inte ( ;  Dock åker två söta med som ska släppas av i Piteå för festligheter!
Nä nu måste jag skynda mig så det som ska göras hinns med!

Sanna som jobbat en vecka på Riksbyggen med mig nu har redan fått
en arbetsskada. Hemma ute på balkongen kommer en spontan kommentar.
"Är det här ogräs? Det måste vi rycka bort!" HAHA xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0