rain, rain, come back another day

Träningsmässigt och socialt har denna vecka börjat bra. Vart med Kristoffer och igår träffade jag Johanna och delar av folket, då Jue bjöd på chai islatte, grymt gott! Jag har dessutom på dessa tre dagar gjort bort 2/3 intervallpass och 1 distans. Kvällens träningspass bestod av intervaller i backe - i spöregn. Det blev extra tungt då kläderna, sockarna och skorna fick väga lite extra;) Men vi överlevde syster och jag det ska firas med jordgubbar och glass till Old Christine maraton.



Så här dyngsura var vi, duschen? Nja. Men okej ( ;


Kommentarer
Postat av: Juepu

Tur att någon gillade min ischailatte :'D <3

2010-07-25 @ 09:34:43
URL: http://juehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0