Kriga för att överleva

Idag var det extra jobbigt att kliva upp 06.00, svullna ögon med massa grus i. Även lite träningsvärk efter gårdagens tvåtimmars innebandypass! Tur att denna arbetsvecka är en kort sådan på grund av midsommar, så  jag har redan krigat mig igenom arbetsdagen och nu väntar bara nästa krig. Johanna och jag ska köra ett rent intervallpass vid sjutiden, efter det blir det bastu med spa :) Mysigt!

Sjuk konversation mellan mig och Kristoffer:
K: Jag skulle vänta på dig i 20 år om jag måste. Skulle inte du?
Jag: Nej, skulle inte orka vänta. Jag skulle vara tvungen att ha andra
under väntetiden.
Kristoffer: men schysst, ego.
Jag: Men det är som att jag går till apoteket och ska hämta ut min medicin,
men så finns inte den tillgänglig, så jag måste ta ett annat märke under tiden,
för att överleva.

Hehe. Jag är ond. Men tyck om ä iaf!

Jue&Jag - försäsongen -10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0