Midsommar med långhelg incoming

Idag jobbade jag veckans sista arbetsdag. Egentligen arbetar vi även halvdag i morgon, men istället står begravning av älskade morfar Pekka på schemat. Jag hade så gärna velat vara den som läste dem svenska hälsningarna i kyrkan, men eftersom jag är känslig i känsliga lägen, gråter alltid då någon annan gråter, kändes det inte så bra. På morgonen 9.30 har jag dessutom läkartid och på kvällen ska jag till Skellefteå på utbildning 18-21. Tight tidsschema. Sedan är frågan var morgondagens träningspass ska klämmas in, morgonträning vid 08 eller nattlig träning vid 23, vad tycks Johanna?

När morgondagens stress är över (skell) väntar en skön, rolig långhelg med dem bästa! Det blir stugfest på midsommar och det ryktas om uppbyggnad av privat camping på gräsytorna! Mys. Sedan håller jag tummarna för att Kristoffer ska kunna komma hit. Med andra ord en sköön, ledig helg som väntar, hoppas bara vädret är på min sida :)

Nu väntar en timmes skivstångspass med intruktör. Sist kunde jag inte sitta på tre dagar.. Ha-ha-HAEYJ. PUSS.
 
Midsommar något år sedan. Det enda som behövs är midsommarstång
och ett förbannat bra sällskap. Inga höga förväntningar!

Kommentarer
Postat av: mia

Mamma bjöd in er till jesses konfa på lördag:) Men hörde att de skulle till uppsala på m's innebandy då : (

2010-06-23 @ 23:52:07
URL: http://lillamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0