Vanilla Twilight

Mitt liv består just nu av jobb 7-16, sedan pressar jag in ett träningspass varje dag i stort sett, undantag en ledig kväll. I måndags tränade vi innebandy med Notvikens damer, sedan avslutade jag med ett 30 min distans på löpband (behöver jag säga att det var 1 milj. gånger lättare än ute på barkspåret?). Igår hoppade jag in och lirade träningsmatch på arenan med Notvikensdamerna, Johanna körde med P16. Vi fick båda sätta ett mål vilket satt fint ;-) Efter matchen körde vi träning med herrarna, blev intervaller och smålagsspel.

Ikväll blir det att springa runt älven med Johanna, ska testa min luftmätare jag fick från läkaren idag! Innan träningen ska jag plocka fram marker och spelkort och öva litegrann inför lördag.

En mycket fin låttext som blir en väldigt fin låt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0