25 mars - Flåd-dagen

Nu känner jag mig sådär nytränad och nöjd! Blev att köra ett gympass med Jocce och vi torterade våra ben ordentligt. Hoppas jag kan gå imorgon. Passet avslutades med mage och stretching. Meningen var att vi skulle duscha direkt efter men vi hoppade in och körde sista kvarten med dem tappra som var där och lirade innebandy. Kulkul! Nu är jag groteskt hungrig och väntar på att pastan ska koka klart.

Tanken var att jag och Kåggan traditionsenligt skulle fira våffeldagen då jag styrde upp våffelkväll och vi triggade varandra ordentligt. Problemet var bara att ingen av oss hade våffeljärn.. Haha. Så därför kallar vi denna dag, den 25 mars, för "Flåd-dagen". Allt onyttigt får alltså ätas utan minsta dåliga samvete! Så blir att hämta upp henne efter jobbet vid 22, sedan flotta som aldrig förr.

Två offer för "Flåd-dagen" varje år den 25 mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0