Söndag blodiga söndag

Haha, kinky hot direktöversättning av Oasis låt Sunday bloody
sunday.
Gårdagskvällen blev precis som jag förutspått- grymt lyckad!
Det blev lekar ute i leklandet, där bland annat AJ spräckte strumpbyxorna
i en rutchkana och Anna fick offra nacken. Mitt lag kom bara trea MEN vi hade
kul! Det blev utgång på Station, då nedre dansgolvet var igång. Vi shakade
tills stället stängde ;-) Och dagens fundering; varför lyckas jag hitta grabbs
som bor överallt förutom i Skellefteå? Haha, jag har en förbannelse över mig..

Nu är jag hemma i Sävast igen, blir att stanna till på tisdag och arbeta med
hemtentan. Blir nog att köra ett simpass eller löppass imorrn. Helst hade
jag velat köra innebandy men vi har ingen träning imorrn.

Linda öppnar lite presenter : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0