Tidig helg

Trött, så trött. Fått en nio timmars nattsömn, vaknade dock gråtandes. Dessa mardrömmar tar nog på orken trots att de inte har något med verkligheten att göra? Fick köra hem till Boden i snöovädret, seriekrockar saktade ner hastigheten rejält så jag var hemma senare än jag beräknat. Kan även det vara en orsak till min trötthet, blindstirra råordentligt för att lyckas se spår av vägen och inte råka köra in i snövallarna..
Såg hursomhelst en film med lillebror och nu ska jag nog krypa ner bredvid syster, spåra som vanligt skulle jag tro innan John Blund våldgästar oss!

dagens PLUS
+ Läraren skulle visuellt visa var på ett tåg medarbetare i en
organisation kan befinna sig, längst fram (motiverade för
en förändring) eller längst bak (kritiska & motarbetande)
Richard: jag skulle nog sitta i fikavagnen.
+ Middag på Subway med Amanda. HELL YEAH.
+ Skellefteå AIK vann första kvarten mot Färjestad. Tummen upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0