För vi har tagit studenten..

Fjärde inlägget på en dag, vad fuckin händer? Hursomhelst, studenten var ju ett tag sen, närmare bestäm ett år sen. Men mina tackkort har banne mig inte kommit iväg ännu. Därför hyrde jag Amanda (gratis, hoppas jag) som fotograf och vi begav oss ut i kyliga majvädret. Efter x-antal kissbilder, allmänt psykbilder från min sida fick vi till slut några anständiga foton. Inte lätt att posa framför kameran! Hursomhelst, ett tackkort i din brevlåda inom snar framtid..

Så här kul är det att bli fotad..

Nog är hon allt duktig fotografen Amanda Eriksson där! TUSEN TACK =D

Kommentarer
Postat av: Amanda

kostar fem tusen. glömde säga det!

2010-05-07 @ 11:44:09
Postat av: Bernttiril

Very informative. Great site. Really professional.

2011-11-29 @ 10:18:27
URL: http://bernttiril.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0