nu kör vi-kör vi-kööör vi - igen!

Sista rycket med sista momentet innan sommaren. Stenhårt arbetete med Amanda och individuellt idag och torsdag för att få den klar på fredag. På fredag är det diskussionsredovisning av Zaracaset. Nästa vecka tillbringar jag några dagar hemma i Sävast, där även omtentaplugg är med i bilden. Jag åker tillbaka torsdag eller fredag för att gå igenom min tenta med min lärare, allt för att se om jag fått in det jag vet att jag inte kunde på förra tentan. Omtentan går den helgen, 29 maj. Efter det har jag några dagar innan logistiktentan görs, 4 juni. SEEEEEN kan jag andas ut igen!

Blir även att ta en löprunda idag, peppa. Inte lika roligt att springa själv. Men ska belöna mig med ett varmt skumbad efter springturen!

Tagg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha skön bild ;)

2010-05-19 @ 11:57:38
URL: http://vickysangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0