Nya tag!

Nytt moment i skolan, sista momentet innan sommarlovet - nya tag så nu jävlar!
Blir det omtenta på förra momentet så ska jag steka upp den också.

Gårdagen var förövrigt riktigt bra för att vara söndag, precis som jag förutspådde
att den skulle bli. Jogg/powerwalk, fotbollspremiär i kylan med Jue, Mimmi, Emma,
Emelie och Hahto och sedan HP kväll med gänget. Till största delen förstörde vi bara
filmen med dumma kommentarer och hånade karaktärerna. Men självklart, HP har sin
charm! Hann förbi Kristoffer också en stund, efter det for jag tillbaka till stan och joinade
bilkurragömman som var i full gång. Tack vare Anna Asplund och skellbrudarna har den
leken tagit sig ända till Boden! Hursomhelst en förvånansvärt bra söndag.

Nu har jag lite resfeber. 2010 kommer nog bjuda på lite resor. För det första är vi grymt
sugna på en sista minuten-resa nu närsomhelst, priserna är sjukt låga och lite brun vill vi
ju hinna bli, då vulkanjäveln sett till att vår svenska sommar blir lite kyligare. Sedan har vi
ju innebandycupen, Schweiz som Johanna lockat med! Året planeras att avslutas två veckor
i Thailand över nyår med delar av gänget. Man ska få drömma, men jag föredrar att göra
verklighet av det! ;-)

Nä nu ska jag tappa upp ett bad och ta med kurslitteraturen "Modern logistik" som sällskap! Ha en bra måndagskväll!

black coffee+florsocker+plugg=sant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0