Prayer for the weekend

Godmorgon! Nu sitter jag och väntar på mitt morgonkaffe och redigerar lite bilder. Är så sinnes sugen på en springtur idag! Har inte rört mig på en vecka nu (EN VECKA!!!). När hände det sist? Måste varit då jag varit väldigt sjuk sist men som jag inte kan minnas. Pappa tyckte dock en springtur var för tidigt med tanke på att min röst inte finns och jag hostar så mycket slem fortfarande.  Men den som lever får se!
Trots att jag fortfarande hade haft lite feber tidigare på fredagen pallrade jag mig upp ur soffan, fixade mig och körde till Rebeckas nya place. Inte varje dag jag träffar alla de underbara människorna, speciellt inte på ett och samma ställe! kvällen avslutades relativt tidigt hemma hos Johanna där hon, jag och Emelie skedade i Jues 105 cm säng. Tight med mysigt!

Idag är det en vanlig, tråkig söndag men jag känner då på mig att den kommer bjuda på något kul!

En av många bilder som togs :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0