To tired to fall asleep

Hade jag inte haft en fullt fungerande hjärna hade jag trott att det var långfredag idag.. Skola 11-16, Solbacken för att fylla kylen och frysen, middag på korvgubben med Amanda och efter det har jag bara suttit och halvsovit i soffan, oförmögen att göra annat.. Övertrött tror jag det kallas.

Men man ska inte klaga, till helgen kommer förhoppningsvis Jue&Mimmi på besök, för att roooka vattenpiibe och filosofera ute i solen på min balkong. Något som kommer kallas nostalgi om sisådär 10 år. Vi tre spårade ur totalt på facebook ikväll, helt skrämmande sjuka kommentarer. Men vi är som vi blev!

Vi som blir över 190 cm med klackar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0