Full rulle idag!

Promenaden med Amanda blev av, 1,5 timmes prommis och efter det solade jag en sväng!

Morgonen idag började i hög hastighet med jobb och ärenden att genomföra! 10.00 befann jag och Alle oss på Sunnanås Kansli där vi och familjen Lindström lastade släp med massa, massa skräp. Blev två vändor till soptippen och efter dryga två timmar var det klart. Vi for förbi campingen en sväng och jag ringde dessutom Bengt. Efter det "råkade" jag och Amanda hamna inne på Bikboks 50% rea på ALLT i butiken.. Blev lite som återigen "råkade" följa med mig hem. Nu sitter jag och Amanda med en kopp kaffe och delliboll och utför lite skolarbete hemma hos mig. Mamma, bror och hund är på genomfartsresa och snart är det gomiddag! Jag och Alle blir hundvakt tors-mån. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0