Kulingvindaar

Min planerade löprunda, årets första dessutom, ångrade jag att genomföra då jag klev utanför dörrren. Vinden blåste rätt igenom min själ och jag fick hurven i hela kroppen. Får bli löpbandet idag eller så väntar jag till i morgon! Dock så har jag och Alexander kört SM-finaler i volleyskott uppe på lägenhetsvindan. Tål att nämnas att jag vann med 4-2 i matcher ;)
Snart ska vi till Falkan för middag och hockey och senare har jag planerat in en till solning på Suntan. Brun och fin till Malmö! Ha en bra löördag allesammans!
Tunisien -10. Både brun och tränad ;-)

Kommentarer
Postat av: Det vet du

Det måste ha varit orkanvindar om de lyckades blåsa rakt igenom din svarta själ!

2011-04-10 @ 15:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0