Kalaset tog sommaren

En fullspäckad helg med kalasande =)

- Helhelg med festivalgästerna Amanda & Elin, gode kul!
- Tensta, Håkan Hellström & Daniel Adams-Ray
- Adams &Tobbes Shotexpress-fest under lördagens festival!

Kalashelgen avslutades med ett benpass på Helex och nu kan
jag knappt sitta på en stol. Awesome! Mindre awesome är att jag
gått och blivit febersjuk. Jag Somnade efter gårdagens jobb och vaknade
09.47 dagen därpå, av att Alle kommit hem efter sitt 04-10 pass! Haha..
Förmodligen denna sjuka för att Kalaset tog sommaren med
sig och det knappt är över 12 grader nå mer.


Nu ska vi se en film och hoppas att jag orkar se hela utan att somna igen.
Hade hej!

Håkan Hellström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0