God fortsättning

Efter härligt julfirande i Boden, skoteräventyr i stugan och bio med goa tjejer, är jag nu åter tillbaka på jobbet. Men bara fyra dagar till helg så jag klagar inte! I julklapp fick jag finfina saker som kommer passa alldeles utmärkt i vår nya lägga. Bl.a. en kapselmaskin från Nespresso, wiie! Fick ett par mysiga tjocksockar av Alles föräldrar och en inredningstidning, perfekt i flyttider!


Idag plockar Alle upp mig från jobbet vid fyra, vi hämtar ett släp hos Pelle och lastar det sedan med en 120s säng och ett tv-bord. Det ska vi dumpa av hos mamma och pappa, dels för att de ska ha dem, men även för att vi får tomt i gästrummet och lättare kan packa in kartonger etc. där. Väl i Boden ska mest troligt jag och Veronica hämta nyckeln till Forsgården. Kvällen avslutas förhoppningsvis med Love at first hiccup, en film syster tipsade om. En film ni för övrigt ska se är New years eve, en mysig film med hela skådespelareliten. Mycket sevärd!


Denna skönhet är nu min! Så är ni sugna på en kaffe i vintermörkret
så vet ni var ni kan hitta det=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0