Fyra tända ljus för mycket

Igår var en sån där dag från helvetet. Ok, nu överdrev jag en gnutta men stressigt var det. Jag slutade 16, blev upplockad av Alle och vi körde direkt till Rökvägen för att hämta släpet. Efter många om och men fick vi på släpet men hittade inte sladden till släpet. Vi skyndade oss hem, snabblagade mat och började sedan lasta ut grejerna på släpet. Roligaste synen måste ha varit när vi fraktade sängen via balkongen, haha.

Precis innan vi ska åka blir jag hispig som vanligt och tror att plattorna är igång. Alle suckar och springer in och kollar. Falskt alarm. Väl i Sävastnäs vaknar jag till med ett ryck från min halvdvala. ”Släckte du ljusen i köket?!” Då börjar samtal till husvärden, men inget svar. Till vicevärden, men inget svar. Jag ringer mamma och säger att vi bara kopplar av släpet i farten och kör tillbaka till luleå direkt. Då får vi tag i vice husvärdens hemnummer och allt löser sig. Han fru svarar och vi tackar så mycket för att hon kan gå in med huvudnyckeln och låsa upp. Puuh! Det är inte det att jag inte brukar kolla ordentligt om allt är släckt. Utan jag mindes inte att jag tände dem eftersom jag var så sjuukt hungrig och stressad. Så tänd aldrig ett ljus på tom mage.

Vi var hemma vid 21, såg slutet på Unstoppable på tv, innan vi lade oss i sängen och somnade till Love at first hiccup. Idag kan jag inte påstå att dagen är nå mycket lugnare. Jobb till 17, stressa till stan innan allt stänger 18, kasta i mig mat och sedan ett cykelpass på Helex. Yes, äntligen får jag köra någon slags träning!! Efter passet ska jag förbi Pontus och se hur brudarna i laget har det, innan jag ska kasta mig i sängen med Zlatan och däcka.

Hoppas ni har en finfin torsdag!:)


Match mot Balrog säsongen 09/10. Längtar till att få fara på ib-planen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0