-20, det är tamejfan varmt ute!

Jag vaknade av alarmet kl nio med en härlig huvudvärk. Drömde t.o.m. att jag frågade efter ipren av folk. Anledningen till värken är nog för att jag somnade redan innan 22 igår, så aningen för mycket sömn! Men vi klagar inte. Idag blir det att göra övningar inom budgetering etc. hemma hos Amanda. Nästan, nästan så att det känns motiverande jämfört med casearbeten. Kvällen bjuder på innebandylir som vanligt. Match i helg!

Tar utmaning #7 i samma inlägg; det här saknar jag. Och just nu känns valet av saknad ganska självklar, nämligen sommaren. Värmen framförallt och inte över -20. Lättklätt och inte täckbyxor. Sol och inte mörker.

Ska man behöva ta sig en utlandssemester för att få känna på värmen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0