17 februari

Temperaturen verkar stiga gradvis. I morse var det "bara" -25 grader, nu är den nere på -21. Kändes dock kallare att gå hem än till skolan. Sista lektionen efter lunch var ovanligt jobbig med skatteberäkningar etc. Hjärnan orkade knappt tänka!

Nu sitter jag uppkrupen i soffan under täcket och försöker återfå värmen. Innebandylir även ikväll, sista innan lördagens match.

Utmaning #8, favoritfödelsedag. Av dem 20 födelsedagar jag minns står det mellan min 19e eller 20e. Men tror jag väljer 19e. Egentligen var det en skitfödelsedag; ensam i feber och upp-och-nervänd-lägenhet pga tapetsering. Men det bästa var att pappa hämtade hem mig från Skellefteå till Sävast, där jag fick födelsedagstårta. Mycket bra avslutning på födelsedagen!

För kallt för skoter..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0