Don't plugg and try to live (cause it ain't gonna happen)

Ännu en pluggdag har gått, blev 9.30-14.30 på skolan. För det betyder det inte att jag är klar med plugget för idag. Nej, blir att nöta mer efter kvällens träning. Kul liv! Det snurrar bara i huvudet efter alla budgeteringar, uträkningar, memories etc. Längtar tills vi klliver ut ur tentasalen, ser ljuset på Lilla Kina, storhandlar tröstmat på Willys och förbereder fredagskvällens pyjamasparty! men just nu, då är allt ett enda mörker.

"Det är ett under att jag orkar le. Ett under att jag kan höra mitt eget skratt".
 - En anonym, men ack god vän.

Kommentarer
Postat av: Anonym, men ack god vän

True story!



Fredag 12.00 ser jag ljuset i tunneln.

2011-02-23 @ 16:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0