Fat slim Bob

Cats in the criddle and the silverspoon spelas på radion
Alexander: Vad heter bandet?
Jag: öhm.. de heter.. Fat slim Bob!
Bandits radioröst: Där hade ni Ugly kid Joe.
HAHah. Nästan rätt åtminstone ;-)

Idag har vi hunnit med hockeyplan vid elva, tolv-tiden. Jag fick till mina dragskott, ribba in! Sedan övade jag lite på bromstekniken, haha. Efter det for vi förbi arbetsförmedlingen, biblioteket och sedan har jag pluggat lite. Ikväll blir det hockey, Färjestad-Timrå. Heja Luleå!




Kommentarer
Postat av: ELIN

"ikväll ska jag se färjestad-timrå :) HEJA LULEÅ"

blev det lite fel nu va ;) hihi?

2011-02-01 @ 21:54:58
URL: http://eelinbackstrom.blogg.se/
Postat av: marri

HAHAH. men se där! Inte många rätt idag inte ;)Skulle skrivit heja färjestad eller nå för att få ett rätt idag!

2011-02-01 @ 22:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0